Svi smo barem jednom osjetili ukočenost u leđima, a razlog je dugostrajno sjedenje na poslu. Kako biste izbjegli ova neugodna i često bolna stanja pokušajte problem riješiti uz nekoliko jednostavnih vježbi ili, bolje rečeno, poteza.

Nećete se preznojavati kao na intenzivnom treningu, nego samo malo razgibati. Pa krenimo redom…

Kukovi

Stanite uspravno, podignite desnu nogu ispred sebe i držite je tako nekoliko sekundi. Tako i sa lijevom nogom. Nakon toga uradite isto to, samo nogu izbacite u stranu umjesto ispred sebe. Ponovite vježbu po pet puta.

Ručni zglobovi

Sjedite na stolicu, držite leđa uspravno, a noge ravno na podu. Ispružite ruke ispred sebe i podignite dlanove kao da gurate nešto. Lijevom rukom savijajte desni dlan prema sebi. Isto uradite i sa desnom na lijevoj ruci. Ponovite postupak nekoliko puta. U istom položaju sklopite ruke ispred sebe sastavljenih dlanova i “plešite” sa njima lijevo-desno.

Kičma

Sjedite pravilno i okrenite se gornjim dijelom tijela u desno, lijevom rukom uhvatite naslon za ruke i lagano se okrećite u desno. Isto učinite i okrećući tijelo na lijevu stranu, ali, naravno, sa desnom rukom. U svakom položaju ostanite nekoliko sekundi. Ponovite svaku radnju pet puta.

Bedra

Stanite ispred stolice, ispružite ruke ispred sebe u visini ramena. Savijte koljena kao da ćete sjesti na stolicu, ali, ne sjedajte. Ostanite u toj poziciji pet sekundi, a onda se ispravite. Ponovite to deset puta.

Cirkulacija

Vježba će vam poboljšati cirkulaciju: sjedite opušteno i naslonite se. Podignite lijevu nogu u visinu kukova i ispravite stopalo. Ostanite u tom položaju pet sekundi. Isto uradite i sa desnom nogom i sve ponovite po pet puta.

Komentari