Vrhunski materijali, tradicionalna proizvodnja: Louis Vuitton, najvredniji je brand, ali nikad nema sniženja

Osim što su i dalje statusni simbol među bogatašima, jedan su od rijetkih brandova za kojima ludi sve zahtjevnija generacija Z

Louis Vuitton, najvredniji je luksuzni brand na svijetu i jedna od rijetkih stoljetnih marki koja se uspjela prilagoditi novim potrošačkim navikama.

Osim što su i dalje statusni simbol među bogatašima, jedan su od rijetkih brandova za kojima ludi sve zahtjevnija generacija Z.

No, kako im zapravo sve to polazi za rukom i kako su i danas čak 165 godina nakon prvog izdanja putnog kofera, uspjeli zadržati visoke cijene proizvoda te kako je moguće da jedna njihova torba može koštati i do 55.000 dolara?

Prije svega, njihova proizvodnja i dalje je smještena u Francuskoj.

Osim vrhunskih materijala, ovaj brand u svoj proizvodni pogon ne želi uvoditi modernu tehnologiju, već se i dalje drži isključivo šivaće mašine.

No, to je samo jedan od razloga zašto njihovi proizvodi i dalje drže visoku cijenu.

Tajna je i u limitiranim izdanjima, prenosi CNBC.

Naime, ovo je jedina kompanija koja u historiji svog poslovanja nije uvela sniženja.

Umjesto velikih rasprodaja koje zapravo, ruše cijenu proizvoda, oni se i dalje drže male serije, pa tako u trenutku najveće potražnje obustavljaju dalju proizvodnju.

Najbolji primjer toga upravo je jedna od njihovih posljednjih kapanja, “streetwear” inspirirana mladenačkim stilom, koja je trajala svega tjedan dana.

Zbog jake marketinške kampanje putem društvenih mreža, kupci su bili spremni običnu majicu s kapuljačom platiti čak 2.395 dolara.

Još jedan trik kojim se koristi ovaj francuski div je i velika razlika u cijenama diljem svijeta.

Tako primjera radi, u Kini koje je ujedno i njihovo najveće tržište, za jednu njihovu torbu potrošač mora izdvojit gotovo 21 posto više nego primjera radi, onaj u SAD-u.

To znači da će za torbu od 2.000 dolara, Kinezi izdvojiti dodatnih 420 dolara više nego ostatak svijeta.

S druge pak strane, u evropskim prijestolnicama mode, Francuskoj i Italiji njihovi proizvodi su 22 posto jeftiniji nego u ostatku svijeta.

Zbog velike popularnosti, Louis Vuitton je u 2018. godini postao i najčešće krivotvoreni brand.

Uz njega, na listu su se našli Gucci, Chanel i Prada.

Gledano u postotcima, čak 50,9 posto krivotvorenih proizvoda upravo su Louis Vuitton torbe.

Inače, prema Forbesovim podacima vrijednost Louis Vuittona danas iznosi čak 39,3 milijardi dolara, čime se ovaj brend iz poznatog francuskog koncerna LVMH našao na 12 mjestu najvrednijih na svijetu.

Komentari