Trik koje je pomogao depresivnim sportašima: Probajte dijetu za dobro raspoloženje

Mnogi NBA igrači riješili su se depresije samo uz pomoć pravilne prehrane, a dr. Susan Kleiner tvrdi da je to zato što postoje dokazi da pojedine namirnice utječu na raspoloženje

Voće i povrće ima puno više svojstava koja podižu raspoloženje od nekih drugih namirnica FOTO: ILUSTRACIJA

Doktorica Susan Kleiner osmislila je dijetu koja podiže raspoloženje koja je pomogla mnogim profesionalnim košarkašima koji su imali problema sa kliničkom depresijom.

Mnogi NBA igrači riješili su se depresije samo uz pomoć pravilne prehrane, a dr. Kleiner tvrdi da je to zato što postoje dokazi da pojedine namirnice utječu na raspoloženje.

Voće i povrće Iako biste možda pomislili suprotno, voće i povrće ima mnogo više svojstava koji podižu raspoloženje od nekih drugih namirnica koje obično jedemo kad smo tužni. Namirnice koje najbolje podižu raspoloženje među povrćem su: brokula, špinat i ostalo zeleno lisnato povrće, a od voća: banane, narandže, mango, borovnice, jagode i nar. Kleiner također preporučuje najmanje jednu porciju bobičastog voća tokom dana.

Žumanca Iako su na poprilično lošem glasu kao izvor bogat holesterolom, žumanca se nalaze na listi namirnica koje podižu raspoloženje. Jedna su od rijetkih namirnica koje sadrže fosfolipide koji dokazano umanjuju napredak Alzheimerove i Parkinsonove bolesti, a igraju veoma važnu ulogu kad je u pitanju zdravlje ćelijskih membrana. Kako biste poštovali dijetu za dobro raspoloženje trebate pojesti jedno žumance dnevno.

Mlijeko Mlijeko je idealna namirnica za dušu i tijelo jer obezbjeđuje kombinaciju proteina i ugljikohidrata te laktoze. Istraživanja su pokazala da mlijeko pomaže da se izborimo sa stresom, ljutnjom, anksioznošću i frustracijama. Proteini u mlijeku također sadrže amino kiseline koje poboljšavaju razvoj mišića, oporavljaju i obnavljaju.

Topli kakao Susan Kleiner preporučuje da svako veče, prije spavanja, popijete šolju toplog kakaa koji podiže nivo serotonina koji će vam pomoći da se opustite. Kakao također sadrži fitohemikalije koje su dobre za nivelaciju krvnog pritiska i opće zdravlje organizma. I na kraju, sam ritual pripremanja ovog toplog napitka pred spavanje obezbijedit će vam i spokojan san što je veoma važno za dobro raspoloženje.

Hrana koja kvari raspoloženje

Tokom prve sedmice dijete nikako ne smijete konzumirati namirnice koje loše utječu na raspoloženje kao što su alkohol, rafinirani šećeri i kofein. Nakon prve sedmice ove namirnice možete postepeno vraćati u svakodnevnu prehranu, ali njihov unos svedite na minimum.

Komentari