Volkswagen je stigao do četvrtog nivoa kada je riječ o razvijanju sistema koji bi u potpunosti autonomno mogao upravljati automobilom.

To znači da automobil opremljen njegovim sistemom može potpuno autonomno upravljati u svakodnevnom saobraćaju.

Primjera radi, Traffic Jam Assist sistem iz Audija A8 je nivo 3, dok Rimac Automobili uz C_Two prema službenim informacijama s premijere C_Two već raspolaže nivoom 4.

Njegovih pet električnih Golfova (e-Golf), opremljenih sistemom autonomne vožnje, izašli su na ulice Hamburga.

Sistem kojim su nakrcani između ostalog ima 14 kamera, 11 laserskih skenera i sedam radara. U praksi to znači da jedna minuta vožnje znači oko pet GB podataka, pa automobil raspolaže hardverom snage 15 prosječnih ličnih računala.

Automobili za testiranje koriste dionicu dugu tri kilometra. Ona je dio buduće petlje od devet kilometara koja će biti naredne godine biti otvorena za testiranje.

Komentari