Jelena Đoković, supruga najbolje tenisera svijeta Novaka Đokovića, u javnosti uvijek ističe koliko su zdrav način života i pravilna prehrana važni.

Tog pravila se i sama pridržava i to ne samo zbog zdravlja.

Jelena je savršeno vitka, a liniju čuva obrocima koje sama priprema.

Njen Instagram profil prilika je i da javnosti pokaže svoja kulnarska umijeća.

 

Najrađe kaže, priprema jednostavne obroke koji ne zahtijevaju previše vremena ni iskustva, ali što je najvažnije, ukusni su i puni hranljivih nutrijenata.

Primjer je i doručak koji je objavila jednom prilikom.

Ovaj doručak za dvoje sadrži zobene pahuljice, sjemenke konoplje, maka, kamu kamu (voće slično trešnjama), koprivu, maslac od badema, cimet, kakao, banana, jagode, borovnice i kokosovo mlijeko.

 

Možda ovo nije nabjolji primjer doručka koji biste mogli sami kod kuće pripremiti, jer većinu ovih namirnica ne koristimo ili čak i ne možemo pronaći na našem tržištu.

Ipak, ono što možemo naučiti od Jelene i Novaka je da meso, toliko uobičajeno na našoj trpezi, ne mora biti baš uvijek prvi izbor za ručak.

 

– Ne jedem meso, ribu, mliječne proizvode ili šećer. Moja dijeta je 70 posto sirova hrana, 30 posto skuhan (supa, tjestenina, kinoa, riža). Nemam problema sa glutnom, ali ga ipak radije izbjegavam. Da li je teško? Ne, ako znate zašto to radite i ako ste dobro informisani o tome. I da, teško je naći pravu hranu, pripremljenu na zdrav način. Zato je organizacija i dobro informisanost ključna. Ja sam sretna što imam partnera koji je kao i ja posvećen da ostane zdrav i jak, vodi računa o prehrani, iako se naši režimi prehrane malo razlikuju – napisala je Jelena.

 

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime