Suad Ećo, direktor firme Ećo Company: Inside je postao prepoznatljiv brend u BiH i Evropi

Veoma smo zadovoljni poslovnim rezultatima u prvoj polovini ove godine i realizirali smo zaista veliki broj projekata kompletnog opremanja enterijera, kako privatnih, tako i poslovnih, kaže direktor

S generalnim direktorom kompanije Ećo Company, Suadom Ećom razgovarali smo o dizajniranom namještaju Inside, koji privlači klijente u BiH i zemljama Evrope, zatim o timu stručnjaka koji stoje iza ovog brenda, kao i o brojnim projektima koje firma trenutno realizuje u BiH i u inostranstvu.

Firma Ećo Company i brend Inside su u proteklim godinama ostvarili značajne rezultate u proizvodnji dizajniranog namještaja i opremanja kompletnih enterijera. Koji su to noviteti u Vašoj kompaniji i koje biste projekte iz proteklog perioda posebno istakli?

– Veoma smo zadovoljni poslovnim rezultatima u prvoj polovini ove godine i realizirali smo zaista veliki broj projekata kompletnog opremanja enterijera, kako privatnih, tako i poslovnih. Ostvarili smo saradnju s nekim od najznačajnijih investitora gradnje u BiH, kao što su Unioninvest na projektu Veneto, Grupacija M-Investment na projektu Riwer Walk, Kompanija PD na projektu Pionirska dolina, kao i Inproz Grupacija na projektu Square. Radi se o iznimno jakim firmama i investitorima. Pojedini su iz BiH, drugi dolaze iz inostranstva, a zajedničko im je da su trebali pouzdanog partnera u segmentu opremanja enterijera. U našoj kompaniji su dobili upravo takvog partnera. Ovi investitori su prepoznali naš kvalitet, najsavremenije proizvodne pogone i tehnologije za izradu pločastog i tapaciranog namještaja, kao i mogućnosti našeg dizajn-studija sa sedam iskusnih arhitekata i dizajnera enterijera. Posebno želim istaći da smo u proteklim mjesecima realizirali i veći broj projekata opremanja ekskluzivnih privatnih enterijera, uključujući rezidencije, penthouse, kao i stanove u stambeno-poslovnim objektima. Što se tiče segmenta opremanja poslovnih enterijera, radili smo s nekim od vodećih brendova i kompanija u BiH. Naprimjer, opremali smo poslovne prostorije Addiko Bank i At Storea, autorizirane Apple trgovine, a naš namještaj možete pronaći i u hotelima grupacije Marriott. To je samo dio projekata koje smo realizirali, a da bih sve nabrojao bilo bi mi potrebno mnogo više prostora i vremena.

Poznato je da bh. industrija namještaja ostvaruje značajne izvozne rezultate. U kojoj mjeri vaša kompanija plasira proizvode na inostrana tržišta?

– Brojni su projekti opremalja privatnih i poslovnih enterijera koje smo realizovali i koje trenutno realizujemo u inostranstvu. Radili smo na opremanju kompletnih enterijera u Njemačkoj, Austriji, Norveškoj, Luksemburgu, Hrvatskoj, Crnoj Gori i dr. Trenutno radimo na opremanju jednog modernog hotela u Frankfurtu. Ako uzmete u obzir da ne radimo serijsku proizvodnju za izvoz, već isključivo dizajnirani namještaj po mjeri, onda lako možete zaključiti da su zahtjevi mnogo kompleksniji i svaki detalj je bitan. Odgovorili smo svim zahtjevima evropskog tržišta i ne zaostajemo za evropskim brendovima u ovoj industriji. Veliku pažnju posvećujemo inostranim tržištima i cilj nam je da klijentima maksimalno olakšamo put do savršenog enterijera. Upravo zato smo nedavno pokrenuli novu web platformu „Opremanje na daljinu“. Ovaj koncept smo poprilično pojednostavili, jer klijent iz udobnosti svog doma može naručiti opremanje kompletnog privatnog ili poslovnog enterijera, po sistemu ključ u ruke. Kroz online komunikaciju klijent definiše sve detalje sa našim arhitektom i dizajnerom. Nakon usaglašavanja i odobrenja idejnog rješenja slijedi proizvodnja namještaja u našoj fabrici te montaža na adresi. Veoma smo zadovoljni izvoznim rezultatima, a cilj nam je da u narednom periodu osvojimo i neka nova tržišta.

Po čemu se firma Ećo Company razlikuje od konkurencije?

– Mogućnost pružanja kompletne usluge je najveća konkurentska prednost naše firme. Klijentima možemo osigurati savjetovanje za uređenje prostora, izradu dizajniranog namještaja, koji je prilagodljiv prostoru, kao i montažu na adresi. Imamo i brojne druge konkurentske prednosti. Naša direkcija, Inside fabrika namještaja, Inside dizajn studio i salon namještaja nalaze se u neposrednoj blizini u sarajevskom naselju Stup. To nam olakšava realizaciju projekata, jer ubrzava cjelokupan proces opremanja. Posebno bih istakao kvalitet, modularnost, originalnost i dugotrajnost naših proizvoda. Naše dugogodišnje iskustvo nam govori da kupci sve više gledaju da opreme svoj dom ili poslovni prostor upravo takvim namještajem. Naša firma je pouzdan partner, na istoj smo adresi već 17 godina i klijenti nas poznaju i preporučuju. Svakom kupcu pristupamo na isti način, bez obzira da li naručuje komad namještaja ili želi opremiti kompletan poslovni objekat. Edukacija i razvoj traju u našoj firmi kontinuriano od 2002. godine, a od tada smo mnogo uložili u brendiranje i promociju naših proizvoda i usluga.

Inside asortiman je već dokazan i klijenti to sigurno prepoznaju. Kada žele opremiti jedan enterijer, šta je ono što vaše klijente najviše zanima?

– Mnogi naši klijenti znaju šta žele kada dođu, ali isto tako veliki broj ih ima određene nedoumice. Osjetimo u njima dozu nesigurnosti kada se prvi put susretnu sa velikim projektom opremanja. To je sasvim u redu i u tome nema ništa neobično. Pojedini klijenti se pitaju kako maksimalno iskorisiti prostor, koje boje odabrati, šta je danas moderno ili u trendu? Sa našim arhitektima i dizajnerima enterijera nastojimo da im olakšamo taj put, kako bi u konačnici dobili jedan savršen enterijer. Većina naših klijenata je prisutna na društvenim mrežama, gdje dobiju brojne ideje za opremanje enterijera ili su vidjeli određene funkcionalnosti namještaja u inostranstvu koje su specifične. Traže nam da to primijenimo i uvijek smo u mogućnosti da odgovorimo na takve zahtjeve, jer imamo najsavremenije proizvodne pogone. Dodao bih još da naša fimra dobija i dosta detaljne i specifične zahtjeve, ali smo do sada uvijek uspijevali odgovoriti i na one najkompleksnije zahtjeve za opremanjem enterijera.

Kakvi su planovi kompanije za naredni period?

– Moram reći da smo osnivanjem firme 2002. godine imali velike planove, koje smo do danas i ostvarili, uz veliki trud, zalaganje i odricanje. Stvorili smo kompaniju sa preko 100 zaposlenih vrhunskih stručnjaka, koja je sa svojim brendom postala prepoznatljiva u BiH i Evropi. Ništa drugačije nije ni danas. Ambicije su i dalje velike. Trenutno pripremamo aktivnosti na izgradnji novog reprezentativnog poslovnog objekta, ali za sada ne bih iznosio više detalja. Želimo nastaviti dosadašnji rast i razvoj, kao i širenje na evropskom tržištu. Nastavit ćemo zapošljavati i ulagati u zaposlenike, a posebnu pažnju ćemo posvetiti i daljem tehnološkom razvoju, kako ne bismo zaostajali za evropskim kompanijama. Ulagat ćemo i u društvenu zajednicu kroz projekte društvene odgovornosti, jer svoj uspjeh želimo dijeliti s drugima.

Komentari