Savjeti Jennifer Lopez o vježbanju i prehrani koje vrijedi usvojiti

Njen način života prilično je zdrav, a ona je disciplinirana, pa rijetko kad krši pravila

ako ima 50 godina, na izgledu joj mogu pozavidjeti daleko mlađe djevojke.

Njen način života prilično je zdrav, a ona je disciplinirana, pa rijetko kad krši pravila.

Ako ste se ikada zapitali kakvi rituali stoje iza besprijekorne figure Jennifer Lopez, slavna pjevačica i glumica odlučila ih je podijeliti sa milionima svojih fanova:

Trbušnjaci su joj svakodnevna rutina

Ne prođe nijedan dan da ne odradi berem tri serije po 50 trbušnjaka, a oni su, kaže Jennifer, zaslužni za zamamni struk.

Izazovi sebe

Jennifer i njen zaručnik vrlo često prakticiraju desetodnevne izazove tokom kojih se odriču svega što deblja.

– Sve što ima puno šećera ili ugljikohidrata ne dolazi u obzir – objasnila je pjevačica.

Fotografira svoj napredak

Lopez s vremena na vrijeme napravi fotografiju kako bi mogla vidjeti napredak. Kaže da je ovaj trik motivira i daje joj snagu da nastavi dalje.

Ples oko šipke

Kaže da je ovo najbolj vid treninga. Osim što sagorijeva nevjerovatan broj kalorija, vrlo je i zabavan.

Izbegava hranu punu aditiva

Koliko god je moguće, trudi se izbjegavati hranu koja u sebi sadrži rafinirani šećer i druge aditive. Organska hrana nešto je čega se pridržava.

Kafa bez kofeina njen je izbor

Jennifer Lopez tvrdi da godinama nije unijela kofein u organizam.

Proteini su osnova njene prehrane

Jaja i meso njen su najčešći izbor, jer je svjesna koliko proteini dobro utječu na organizam, razvoj mišića, ali i na samo zdravlje.

Važna je podrška

Jennifer strast prema sportu dijeli sa svojim vjereniko Alexom Rodriguezom, pa zato vrlo često zajedno odlaze u teretanu. Kaže da je vrlo važno imati pored sebe nekoga ko će da vas motivirati kada posustanete.

– U paru se rade intenzivniji treninzi – pojašnjava.

Redovan odlazak u teretanu obavezan je

Rijetko joj se desi da preskoči trening. Tri odlaska sedmično u teretanu za nju su uobičajna.

Ne zaboravlja na vježbe za stražnjicu

Tajna njene savršeno izvajanje stražnjice leži u napornim treninzima.

– Ako želite savršenu stražnjicu potrebne su ozbiljne i stalne vježbe – ističe Jennifer.

Hidriranje je važno

Trudi se dnevno unijeti oko dva litra vode.

Dan počinje smoothijem

Svako jutro ima istu rutinu. Smoothie umjesto kafe obavezan je. U zavisnosti koje voće i povrće ima u frižideru, takav smoothie i pije, a tvrdi kako je oni bolje razbuđuju od kafe.

Ručak i večera obiluju salatama

Trudi se da veći dio obroka bude salata. Povrće će zasititi, pa ćete manje pojesti ostale hrane.

Orašaste plodove bira za užinu

Šaka badema ili lješnika njen je izbor za užinu. Ovo voće će vas brzo zasititi i smanjiti iznenadne napade gladi između obroka.

Ponekad se počasti

Iako vodi vrlo zdrav način života, kada osjeti potrebu za slatkim zalogajem, dozvoli sebi da pojede sladoled ili čokoladicu.

– Od svega je ponekad dobro napraviti odmor, pa i od zdravog načina života – kaže Lopez.

Muzika je motivira

Naporni treninzi lakše se podnose uz dobru muziku. Izaberite omiljene melodije i pravac u teretanu.

Strpljenje prije svega

Ne očekujte da rezultati budu vidljivi već nakon sedam dana. Za mršanje potrebno je vrijeme, pa budite strpljivi.

Budite samouvjereni

– Koliko god kilograma imali, osjećajte se dobro u svojoj koži. Život je kratak da biste ga trošili na pronalaženje mana – poručuje Jennifer.

Pronađite idealno vrijeme

Vježbajte onda kada vam to odgovara, bilo da je večer ili jutro. Vrijeme nije presudno za postizanje rezultata, nego intenzitet treninga.

Komentari