Većina žena misli da je vježbanje u teretani najbolji način da se dođe do ravnog trbuha. Međutim, prema mišljenju stručnjaka, to nije tačno.

Da biste uspješno vratili (ili postigli) zavidnu figuru, morate prvo otkriti kakav trbuh imate.

Promjene u uobičajenom ritmu života, mijenjanje prehrambenih navika ili načina rada, utječu na ljudsko tijelo, stvarajući masne naslage na određenim dijelovima. Kad otkrijete zbog čega je došlo do nakupljanja masnoće na području trbuha, možete početi aktivno uklanjati masne naslage.

U nastavku saznajte koje vrste masnoća na trbuhu postoje kako biste ih se mogli brzo i lako riješiti.

Trbuh od stresa

Takav trbuh, kao što ime implicira, pojavljuje se zbog stresa. Većina masnoća nalazi se odmah ispod grudi i oko pupka, a želudac je na dodir dosta tvrd. Ako imate ovakav trbuh, morate ukloniti stres, ograničiti konzumaciju kafe i jesti više hrane koja sadrži magnezij.

Trbuh od hormona

Ako trbuh izgleda kao jastuk sa svake strane, mekan je na dodir i masnoća se nalazi u donjem dijelu, to znači da imate hormonski trbuh. Da biste ga se oslobodili, trebate ograničiti konzumiranje masne hrane i jesti više avokada, ribe, orašastih plodova i jaja.

Trbuh od nadutosti

Takav oblik javlja se zbog loše prehrane, netolerancije na određene namirnice ili nekih vrsta alergija na hranu. Kod ovakvih slučajeva trbuh je ujutro ravan, a u poslijepodnevnim satima se napuše zbog previše plinova u crijevima. Najbolji način da se riješite ovakvog trbuha je da počnete vježbati. Naglasak se stavlja na kardio vježbe, uz koje trebati osigurati tijelu kvalitetan san, a nije na odmet provjeriti jeste li intolerantni na neku hranu.

Trbuh od alkohola

Kao što i sam naziv kaže, ovakav trbuh pojavljuje se kod osoba koje su sklone redovnom konzumiraju alkoholnih pića. Ako pijete puno piva ili veće količine drugih pića, može vam se stvorili masnoća na trbuhu, posebno muškarcima. Vaš zadatak je ograničiti konzumaciju alkohola i jesti više voća i povrća.

Trbuh nakon trudnoće

Ako imate takav trbuh, vjerovatno ste ne tako davno rodili dijete. Nakon poroda nije lako vratiti liniju jer imate mnogo obaveza oko djeteta, pa ne stignete odvojiti vrijeme za sebe i posvetiti se vježbanju. Ono što možete je svom dnevnom jelovniku dodati ribu, orahe, masline, zdrava ulja i druge namirnice koje sadrže dobre masti.

Komentari