Ovo je potpuno novi Volvo S60 – po prvi put bez dizelaša

Na prednjoj strani, S60 nosi tipični vizuelni identitet Volvo branda, uključujući farove s dnevnim svjetlima u stilu "Thors Hammer"

Nakon karavanskog V60, Volvo je predstavio i limuzinsku verziju – S60 – modela srednje klase koji treba ugroziti premium konkurente Audi A4, Mercedes C-klase i BMW serije 3.
Volvo S60 je, poput brata V60, postavljen na novu SPA platformi – duži 12 cm između krajnjih tačaka, odnosno 9,6 cm u međuosovinskom razmaku. Vizuelno, limuzina preuzima mnoge elemente već predstavljenog karavana, ali izgleda malo oštrije.

Na prednjoj strani, S60 nosi tipični vizuelni identitet Volvo branda, uključujući farove s dnevnim svjetlima u stilu “Thors Hammer”. Opadajuća krovna linija na C-stubu daje sportski izgled novom S60, dok “rep” podsjeća na luksuzni Volvo S90.

Unutrašnjost se ne razlikuje od enterijera V60, a centralni element u kokpitu je 9,2-inčni ekran osjetljiv na dodir. Ostali elementi kabine: Digitalna instrument tabla, vrhunski materijali i kvalitet, prekidač za pokretanje motora…

Već je bazna verzija nakrcana serijskim asistent sistemima. Tu su kočnica za slučaj opasnosti koja, kao i dosad, prepoznaje pješake, bicikliste i divlje životinje, a novost je da reagira u slučaju prijetećeg sudara s vozilima iz suprotnog smjera.

Opcioni “Pilot Assist” održava vozilo u traci pri maksimalnoj brzini od 130 km/h i osigurava bolje ležanje u krivinama. Na listi opcija nalazi se i “Cross Traffic Alert” koji pomaže vozaču pri izlasku s parking u slučaju slabe vidljivosti.

Najveća novost: Šveđani su potpuno odustali od dizelskih motora za novi S60, a paleta turbobenzinaca preuzeta je od V60.

Već je početni model ekstremno snažni T6 (310 KS) koji dolazi s pogonom na sva četiri točka i 8-stepenim automatskim mjenjačem. Isti motor pokreće prednje točkove hibridne verzije T6 Twin Engine, no postoji elektromotor koji pogoni zadnju osovinu, a cijeli sistem daje 340 KS.

Još više snage daje hibrid Volvo S60 T8 Twin Engine (390 KS i čak 640 Nm), tok je top-verzija T8 Polestar Engineered (405 KS). Kasnije se očekuju najmanji motori najslabije verzije T4 (190 KS) i T5 (250 KS).

Komentari