Ako tokom radne sedmice nemate previše vremena za kupovinu hrane, stručnjaci predlažu da to uradite tokom slobodnog vikenda. Nutricionisti su sastavili tačan spisak namirnica koje će vam biti dovoljne da tokom radne sedmice od njih pripremite šest kuhanih obroka za vašu porodicu.

Proteini Na svakoj listi treba se naći meso, a najkorisnija je svakako piletina. Za cijelu sedmicu bit će vam dovoljna dva manja pileta, oko 300 g kobasice, 600 g ribe i obavezno kupite 12 jaja.

Povrće i žitarice Kupite sljedeće: 8 paprika, 1 manju vrećicu luka (7 komada), vrećicu krompira, 2 rukohvata kelja, 3 glavice bijelog luka, 750 g riže, konzervu paradajz-pelata, orašaste plodove, zamrznuti grašak ili mahune.

Mliječni proizvodi Pored mlijeka i jogurta, obavezno kupite vrhnje za kuhanje i oko 300 g tvrdog sira.

Namirnice za ostavu Namirnice koje sigurno nećete kupovati baš svake sedmice, a koje bi uvijek trebali imati u ostavi jesu: ulje (obično i maslinovo), soja sos, maslac, sirće, mljevena crvena paprika, so, biber, šećer, cimet, vanila ekstrakt, brašno, tjestenina, konzerve tunjevine.

Uz ovakav spisak namirnica, puno je toga što možete skuhati. Na vama je samo da jela prilagodite ukusima ukućana.

Komentari