Nutricionisti otkrili: Ovo su namirnice koje biste trebali jesti svaki dan

Na popisu nutricionista našlo se i brojno povrće, poput prokulica, slatkog krompira, blitve, kelja, brokule, tikve, krastavca, lisnatog povrćea, cvekle, bijelog luka i graha

Za doručak bi, umjesto slatkih kukuriznih pahuljica, trebali jesti kombinaciju grčkog jogurta i borovnica, za ručak tjesteninu od slanutka s pestom od oraha, a za večeru divlji losos.

To su samo neke namirnice koje biste trebali jesti svaki dan, zbog njihovog iznimno pozitivnog učinka na zdravlje organizma, a u nastavku nutricionisti navode još neke.

Avokado je bogat vitaminom C koji pospješuje imunitet, a jednostavnim se načinima inkorporira u prehranu.

– Možete ga dodati u sendviče ili ga jesti samostalno, začinjenog sa malo soli i bibera. Moj definitivni favorit je doručak od dva jaja s kremom od avokada – tvrdi dijetetičarka Julieanna Hever.

Multifunkcionalnost čaja podjednako je primamljiva svim nutricionistima.

– Nezaslađen, čaj nije kaloričan, a ne sadrži, ni natrij, ni šećer. Osim toga, može se koristiti pri kuhanju, ali i pripremi smoothieja – predlaže nutricionistica Kayleen St. John.

Dvostruke benefite ostvarit ćete od čaja od đumbira – sljedeće namirnice koju preporučaju nutricionisti.

– Đumbir sadrži protivupalna svojstva koja ublažavaju bolove u zglobovima kao i upale – navodi dr. Tasneem Bhatia.

Masline poboljšavaju zdravlje kože tako što ujednačavaju ten, a štite i od UV zraka. Maslinovo ulje pak djeluje protivupalno, a kako bi dobili sva svojstva, nemojte samo poprskati salatu nego sebi pripremite umak od maslinovog ulja.

Kokosovo ulje podjednako je dobro, a izrazito je svestrano, smatraju nutricionisti.

– Zdrav i brz obrok je i keks od riže premazan kokosovim uljem – tvrdi dr. Bhatia.

Na popisu nutricionista našlo se i brojno povrće, poput prokulica, slatkog krompira, blitve, kelja, brokule, tikve, krastavca, lisnatog povrćea, cvekle, bijelog luka i graha.

Raznolikost su pronašli i kod različitih sjemenki, a navode kako su one dozvoljene i onima koji su alergični na orašaste plodove.

Stručnjaci tako preporučaju lan, sjemenke konoplje, amaranth, chia sjemenke, kvinoju.

Iako su pesta bogata začinima, maslinovim uljem i sirom, onaj koji u sastavu dodaje i orahe, u svoju je prehranu uvrstio omega 3 kiseline, navodi nutricionistica Annie Kay.

Uostalom i drugi orašasti plodovi na popisu su nutricionista, a svi oni dobri su za održavanje zdravih nivoa krvnog pritiska, boljeg kardiovaskularnog zdravlja te boljih nivoa holesterola.

Preporučaju se bez obzira jedete li ih sirove ili u maslacu.

Dr. Bhatia ističe kako je najvažnija namirnica u njegovoj kuhinji – jabukovo sirće.

– Prevenira umor, probleme s težinom, inflamaciju, akne i žgaravicu – ističe Bhatia.

Kao dodatak salati, zobenoj kaši ili sirove, goji bobice u svakom smislu potiču gubitak kilograma, navode nutricionisti preporučujući i ovu namirnicu.

divlji losos našao se na popisu nutricionista, a osim što je iznimno dobar izvor omega 3 kiselina, losos kontrolira upale i hidratizira tijelo koje se na kraju doima i mlađim.

Zdrava verzija tjestenine, je slanutak, tvrde. Podjednako ukusan, slanutak je namirnica koja će vas zasititi brže i nećete se prejedati.

Namirnice savršene za zdrav doručak našle su se na popisu, pa izdvajaju borovnice i grčki jogurtzobenu kašu te jaja, umjesto slatkih kukuruznih pahuljica.

Osim toga, predlažu se i žitarice s visokim udjelom vlakana. One pak, mogu poslužiti kao cjelokupan obrok ili kao užina.

Tu su i namirnice najzaslužnije za hidrataciju tijela kao što su voda i lubenica.

Komentari