“Nike” je izbacio novu reklamu, pod nazivom naziva “Dream Crazier” koja je premijerno prikazana tokom dodjele Oscara u Los Angelesu.

Naratorica u reklami je Serena Williams, a priča prati brojne sportašice koje su se tokom karijere susrele s predrasudama te dvostrukim standardima.

– Ako pokažemo osjećaje, kažu da smo dramatične. Ako želimo igrati protiv muškaraca, lude smo… – govori Serena u reklami koja je oduševila žene diljem svijeta.

“Zbog ove Serenine reklame želim upisati kćerku na sve sportove, a tek joj je osam mjeseci.”

“Ova reklama me skoro natjerala da se dignem i zaplešem pred televizijom.”

“Premoćno, ikonski.”

“Ako vas nova “Nikeova” reklama ne takne, nešto s vama nije u redu.”

“Kakva reklama! Nike just did it again.”

“Ovo je prava motivacija za žene.”

“Bravo, Nike.”

“Volim ovu reklamu.”

Ovo su bili samo neki od komentara ljudi na društvenim mrežama na reklamu.

 

Nije slučajno da je baš Serena Williams izabrana za naratoricu ove reklame. Ona se prošle godine susrela sa brojnim komentarima o “dramatiziranju” i “pretjerivanju” kada je ušla u sukob sa sudijom tokom jednog meča.

 

Sudiju je tada optužila za seksizam te dobila novčanu kaznu od 17 hiljada dolara.

Mnogi su tad komentirali, uključujući i nju, da su njene muške kolege znali reagirati i burnije od nje, ali da nikada nisu bili toliko oštro kažnjeni.

Ovo je već druga “Nikeova” reklama u nešto više od pola godine koja je privukla veliku pažnju javnosti.

U septembru pokrenuta je kontroverzna marketinška kampanja s Colinom Kaepernickom, koja je potaknula snažan rast prodaje “Nikeovih” proizvoda, iako su brojni konzervativci i Trumpove pristaše tada pozivali na bojkot “Nikea” te čak palili njihove tenisice.

Komentari