Nije sve u vježbi: Promijenite navike i imat ćete ravan stomak

Vaša figura, posebno predio oko stomaka uveliko pati ako ste pod stresom

Ograničite unos jednostavnih ugljikohidrata FOTO: ILUSTRACIJA

Ravan stomak nije samo posljedica vježbanja, kao i za sve ostalo trebali biste promijeniti neke navike. Evo šta će pomoći:

Jedite šest manjih obroka dnevno

Ovo je poprilično čest savjet kada je u pitanju zdrava prehrana i skidanje masnih naslaga sa tijela. Tajna leži u ubrzavanju metabolizma. Ako jedete dva-tri veća obroka znači da ostavljate puno vremena među obrocima, tijelo će pomisliti da se izgladnjujete, pa će čuvati masti i kalorije. Stručnjaci preporučuju obilan doručak najviše pola sata po buđenju. Naravno, voda je nezaobilazna, pijte puno između obroka.

Proteinski obroci

Ograničite unose jednostavnih ugljikohidrata (tjestenina, bijeli hljeb) na najmanje moguće i umjesto toga fokusirajte se na proteinske obroke, puretinu, jaja, ribu…

Kardio vježbe

Najmanje tri puta sedmično po 30 minuta radite kardio vježbe (trčanje, biciklizam, plivanje). Možete i kombinirati 30 sekundi sprinta, pa 30 sekundi lagane šetnje i tako pola sata.

Vježbe za jačanje mišića

Ključna stvar za ubrzanje metabolizma je povećanje mišićne mase. Posavjetujte se sa profesionalnim trenerom da vam odredi najbolje vježbe za jačanje i povećanje mišićne mase. Radite ih najmanje dva puta sedmično. One uključuju čučnjeve, trbušnjake, sklekove, vježbe utezima, a možete koristiti i pilates loptu.

Naspavajte se

Istraživanja su pokazala da manjak sna utječe na povećanje apetita, a vaš režim prehrane i vježbanja sigurno se ispaštati ukoliko ste iscrpljeni u toku dana. Ljudi koji nemaju dovoljno sna unose više brze hrane, šećera i kalorija, pokazala su istraživanja.

Stavite stres pod kontrolu

Vaša figura, posebno predio oko stomaka uveliko pati ako ste pod stresom. Hormon stresa, kortizol, ukoliko se ne drži na određenom nivou, skladišti masne naslage na stomaku i opušta mišićnu masu, smanjujući brzinu metabolizma. Pronađite male načine koji će vas opuštati u toku dana, pa će i stomačić biti ravniji.

Komentari