U želji da što lakše i efikasnije izgube višak kilograma mnogi posežu za pomalo bizarnim načinima.

Iako će vam možda zvučati kao potpuna besmislica trebate znati da su ove savjete isprobali mnogi i uvjerili se u njihovu efikasnost.

Mirišite bananu, jabuku ili peprmint Sigurno znate za onaj trik mirisanja limuna kako biste spriječili mučninu tokom vožnje. E, pa sličan utjecaj ima mirisanje jabuke, banane ili peprminta. Istraživanja su pokazala da što češće ljudi mirišu ove namirnice, manje su gladni i gube više kilograma. Jedna teorija kaže da mirisanjem namirnica varamo mozak da pomisli da jedemo.

Stavite ogledalo nasuprot stola za ručavanje Dokazano je da ljudi koji jedu ispred ogledala obično pojedu manje. Izgleda da nas gledanje samih sebe dok jedemo podsjeća na sve zacrtane ciljeve i želje te “upozorava” da nam je gubitak kilograma na prvom mestu.

Okružite se plavom bojom Postoji veoma dobar razlog zbog čega su restorani brze hrane veoma rijetko dekorisani plavom bojom. Plava boja dokazano suzbija apetit i zato tokom ručka/večere servirajte jelo na plavim tanjirima, stavite plavi stolnjak i izbjegavajte crvenu, žutu i narandžastu boju u trpezariji jer one imaju suprotan učinak.

Fotografirajte hranu Umjesto da vodite dnevnik prehrane tako da zapisujete sve što ste pojeli, bolji efekat će imati da sve što mislite pojesti prije toga fotografirate. Ako krajem dana pregledate sve fotografije i uvidite koliko ste pojeli velika je vjerovatnoća da će vam se apetit smanjiti.

Slobodno jedite čokoladu i pijte vino Iako se tokom dijetalnih programa ove namirnice obično u potpunosti isključuju stručnjaci kažu da one mogu raditi u vašu korist jer pomažu da se masti otpuste. Važno je samo da birate tamnu čokoladu i kvalitetno crveno vino i ne pretjerujete sa količinama.

Stavite kaiš ili pojas Žene u Francuskoj, koje vode računa o svojoj kilaži, prije ručka ili večere oko struka zavežu pojas ili kaiš koji ih upozorava da ne pojedu previše i čim počne da se zateže znači da je vrijeme da stanu s jelom.

Ne vagajte se Umjesto da se non-stop vagate obratite pažnju na promjene koje se dešavaju na vašem tijelu. Lice vam je mršavije, garderoba je komotnija i često dobijate komplimente od porodice i prijatelja na račun izgleda. To se računa i to će vam dati vjetar u leđa da nastavite dalje sa zdravom prehranom.

Prilagodite prehranu svojim potrebama Bez obzira na to da li ste vegetarijanac, alergični na gluten ili netolerantni na laktozu to svakako ne znači da ne možete zdravo mršati. Samo potražite adekvatne zamjene za određene namirnice. Vegetarijanci proteine mogu unositi putem mahunarki, tofua i sjemenki, a oni netolerantni na laktozu mogu koristiti mlijeko od sjemenki ili soje kao i mlijeka koja ne sadrže laktozu.

Družite se Bez obzira na poseban način prehrane nikako ne trebate se izolovati i misliti da trebate propustite određena dešavanja. Držite se svog plana prehrane čak i na proslavama i u restoranima, a malo izazova dobro će vam doći da provjerite koliko zaista želite smršati.

Ne dijeta nego način života Obavežite se na promjenu životnih navika 21 dan, a nakon toga sigurno ćete se osjećati toliko dobro da ćete jednostavno nastaviti.

Komentari