Želite li izgubiti suvišne kilograme i zadržati vitku figuru, osim pravilne prehrane i redovnih obroka, trebate se pridržavati i preporučenog dnevnog unosa vode od dva litra.

Ali, ako želite uveliko povećati šanse za mršanjem i uspijehom dijete, u obzir trebate uzeti svoju tjelesnu težinu, odnosno kilograme i prema tom broju odrediti koliko tačno vode morate popiti.

Uspješnost dijete povećava se unosom dovoljne količine vode, a koliko ove tečnosti tačno morate popiti, određuje vaša kilaža.

Evo koliko vode dnevno vaše tijelo treba, s obzirom na kilažu, kako biste smršali:

60 kilograma – 2 litre vode (5-6 serviranja vode od 3,5 decilitra)
65 kilograma – 2,1 litra vode (oko 6 serviranja vode od 3,5 decilitra)
70 kilograma – 2,3 litre vode (oko 6 serviranja vode od 3,5 decilitra)
75 kilograma – 2,5 litre vode (oko 7 serviranja vode od 3,5 decilitra)
80 kilograma – 2,6 litre vode (oko 7 serviranja vode od 3,5 decilitra)
85 kilograma – 2,8 litara vode (oko 8 serviranja vode od 3,5 decilitra)
90 kilograma – 3 litre vode (oko 8 serviranja vode od 3,5 decilitra)
95 kilograma – 3,2 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)
100 kilograma – 3,3 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)
105 kilograma – 3,4 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)
110 kilograma – 3,6 litre vode (oko 9 serviranja vode od 3,5 decilitra)
115 i više kilograma – 3,7 litre vode (10-11 serviranja vode od 3,5 decilitra)

Ako niste vješti sami odrediti, evo nekoliko savjeta kako da tokom dana unesete dovoljnu količinu vode i tako zadovoljite važno pravilo svake dijete:

Prije svakog obroka popijte dvije čaše vode od dva i po decilitra. Jedete li tri puta dnevno na taj način unijet ćete litar i po vode.

Ujutro čim se probudite i uvečer prije spavanja popijte dvije velike čaše vode. Na taj način unijet ćete do litar vode.

Ako se zbog vode koju popijete prije spavanja tokom noći budite, jer morate mokriti, tu čašu tekućine popijte ujutro.

Za još bolji efekt vodi možete dodati limun ili neko drugo voće.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime