Mala, ali iznimno kvalitetna i uspješna firma. Ovako Dr. Pasha, bosanskohercegovački brand, poznat i cijenjen i van granica naše domovine, opisuju njeni vrijedni uposlenici, čija je želja da ova mala manufaktura, u kojoj plaću zarađuje desetak radnika, u narednim mjesecima proširi asortiman svoje ponude, ali i distribucije.

Miris raznih emulzija, eteričnih ulja, krema, sapuna već sa ulice priziva da uplovite u svijet čarobnih i opojnih sastojaka.

Midheta Jeina FOTO: KEMAL SOFTIĆ

– Ono što je najvažnije je da je Dr. Pasha bosanskohercegovački brand koji na tržište plasira sto posto prirodnu kozmetiku, a to garantujemo svakim postotkom. Ne koristimo hemikalije, niti konzervanse. U našim proizvodima nema tragova punila, stabilizatora, niti bilo čega što može negativno utjecati na kožu – hvali nam se na početku razgovora Midheta Jeina, voditeljica prodaje i marketinga u ovoj firmi.

Saznajemo kako je ideja o osnivanju firme nastala 2003. godine, da bi nova vlasnička struktira 2009. razvila brand. Danas Dr. Pasha na bosanskohercegovačko i tržište još šest zemalja u svijetu plasira 60 svojih proizvoda na koje su iznimno ponosni.

– U regionu smo prepoznatljivi i veoma respektabilni. Oko 70 posto naše ukupne proizvodnje plasira se vani, a zemlja u koju najviše izvozimo je Slovenija. Osim te države, dugo smo prisutni i u Hrvatskoj, Crnoj Gori, potom u Dubaiju i Abu Dhabiju. Ove godine otvaramo dva nova tržišta, a to su Austrija i Belgija. Imamo desetak uposlenih, ali je tu još puno naših spoljnih saradnika, koji nam, svako u svojoj sferi, pomaže da se dalje razvijamo –objašnjava Jeina.

Sapuni su njihov prvi proizvod, a trenutno ih imaju 11. Ističu mak-cimet kombinaciju koji je odlična za problematičnu kožu, naročito tinejdžera koji se bore sa aknama i bubuljicama. Posebno mjesto zauzima luksuzna argan linija, koja je, kako nam kažu, namijenjena zrelijoj koži. U nju spadaju dvije vrste ulja, krema i sapun.

– Istakla bih sto posto čisto arganovo ulje, porijeklom iz Maroka, koje je idealno za njegu kose i noktiju. Ulje ima višenamjensko djelovanje i odlično se prodaje. Proizvod koji je najduže na tržištu, ima svoj kontinuitet i već je prepoznatljiv kod naših kupaca, je – Zlatni melem. To je univerzalna mast, namijenjena svim tipovima kože. Odlikuje ga idealan omjer vlažnosti i masnoća, pa se naročito preporučuje onima sa suhom kožom. Tu su još i tri naša ulja – košpica grožđa, košpica marelice i badema. Naša ulja su hidratantna, nisu gusta, njeguju kožu, pritom ne ostavljajući masni trag. Spomenula bih i aromaterapiju. U nju spadaju četiri vrste svijeća, dva osvježivača i vrećica lavande. Naše svijeće nisu mirisne, nego masažne. Napravljene su od sojinog voska koji se, kada ga zapalite, pretvara u sojino ulje koje je idealno za masažu tijela – naglašava Jeina.

Ono na što su, oni koji stoje iza branda Dr. Pasha, još ponosni, su dva proizvoda namijenjena njezi beba, koja su u 2018. plasirana na tržište.

– Tu su kreme plava kamilica i cink. Uradili smo to iz čiste potrebe, jer na našem tržištu nećete naći sto posto prirodnu kremu za bebe. Naišle su na tako dobar odziv da su za kratko vrijeme postale naš najprodavaniji proizvod. Ovakav start sa proizvodima za njegu najmlađih otvorio nam je vrata da proširimo taj portfolio proizvoda, pa danas imamo klasik kremu za bebe, plavu kamilicu i cink. Kako bismo zaokružili paletu, u narednom periodu planiramo izbaciti na tržište ulje i sapun za bebe. To više nije naša želja, nego obaveza prema građanima, potrošačima, roditeljima. Naša firma je tokom godina poslovanja, došla u fazu da joj profit više nije na prvom mjestu. Postali smo društveno odgovorno preduzeće, a to znači da nam je želja našem društvu vratiti nešto od čega će ono imati koristi – ističe Jeina.

Arganovo ulje, shea butter, kao i neke druge sastojke neophodne u proizvodnji, firma Dr. Pasha dobija od provjerenih dobavljača iz Evropske unije, dok ljekovito bilje, poput lavande i kamilice, nabavljaju u našoj zemlji.

– Evropska unija ima nevjerovatne distributivne mreže i odličnu ponudu. Možete kupovati hiljade litara nekog sastojka koji vam treba bez ikakvih problema. To su dobavljači koji nam, uz isporuku sirovine, dostave sve laboratorijske, mikrobiološke analize te sve dokumente registracije i certifikacije sastojka, tako da bez ikakvog rizika ulazimo u proizvodnju.

Otkrivaju nam kako su žene srednje dobi trenutno njihovi najbrojniji i najvjerniji potrošači.

– Često nam se javljaju i muškarci sa pitanjem kada će “Man linija”. Radimo na tome i nadam se da ćemo vrlo brzo imati kolekciju namijenjenu jačem polu. No, naglasila bih nešto: Svi naši dosadašnji proizvodi su univerzalni, pa ih stoga mogu koristiti i muškarci – napominje Jeina.

Minela Mujezinović

Magistra farmacije Minela Mujezinović na čelu je Odjela za istraživanje i razvoj u firmi Dr. Pasha. Bez njenog odobrenja nijedan novi proizvod ne može otići u prodaju.

– Ono na što ćemo se u narednim mjesecima bazirati su proizvodi za njegu ženske kože. Cilj nam je proizvesti dnevnu i noćnu kremu, prateći kompletan asortiman u tom dijelu. Sa zadovoljstvom ističem da smo u fazi izrade dizajna za naš najnoviji proizvod, a to je ulje na bazi sjemenke divljeg šipka, koje je namijenjeno za njegu kože lica i tijela, pa čak i područja oko očiju. Vrijednost ovog proizvoda je ta što će biti obogaćeno eteričnim uljem kore ruže, a znamo kolika je, kroz stoljeća, njena blagotvornost za zdravlje i ljepotu – kaže Mujezinović.

U vremenu u kojem živimo, kada smo okruženi nezdravim, vještačkim, i proizvodima punim hemikalija, nije lako, naglašava Mujezinović, razviti nešto što je sto posto prirodno.

– Živimo u vremenu masovne proizvodnje i trke za profitom, kada se najmanje gleda na kvalitet. No, naša misija sasvim je drugačija. Zbog toga što vodimo računa o kvaliteti i sto posto prirodnosti, nama i treba tako puno vremena da bi neki proizvod ugledao svjetlo dana. Iako je puno teže poslovati na takav način, mi ne odustajemo. Krenuli smo i tako nastavljamo dalje. Pridobili smo povjerenje kupaca, kojih je svakim danom sve više, kako u BiH, tako i u svijetu. Ne želimo izgubiti to povjerenje – kazala nam je na kraju razgovora Mujezinović.

Komentari