U programu hrono prehrane od velike važnosti je primjena znanja hronobiologije, o vrsti namirnica, njenoj iskoristivosti, kao i o vremenu kada se pojedini elementi pohranjuju, a kada se energetske zalihe otpuštaju iz masnij ćelija.

Već samom primjenom ovih načela, stvaramo zdrav pristup prehrani, čime pomažemo u uspostavljanju ravnoteže u metabolizmu, kao i postizanju za nas idealne tjelesne težine.

Dakle, ako želite zdravo i efikasno smršati, evo čega biste se trebali pridržavati:

Ne preskačite doručak

Ujutro ćelije našega tijela zahtijevaju energiju i tada masne ćelije otpuštaju uskladištenu mast daleko lakše nego u bilo kojem drugom dijelu dana. Idealno vrijeme za unos namirnica, koje lako i brzo daju energiju i lako se skladište i otpuštaju, upravo je ujutro.

Uvečer tijelo je prebacuje na ekonomičniji način rada, jer je to vrijeme kada organizam prirodno pohranjuje mast. Naše ćelije su u večernjim satima već zamorene i vrlo lijene te linijom manjeg otpora žude za brzim šećerima, kako bi ih lakše i s manje napora uskladištile.

Pravilno rasporedite obroke

To je najčešći problem koji se javlja kod ljudi koji nepravilno raspoređuju obroke – organizam počinje žudjeti za slatkišima. Najprije uvečer, a nakon nekog vremena, i u svako doba dana.

Unesemo li u večernjim satima masnoće i šećere, zapravo smo dodali materijala našim ćelijama da pohrane dodatnu patološku mast, tačno na vrijeme kada one to i inače rade, i kada je oslobađanje masti samo simbolično, bez obzira na tjelesnu aktivnost (intenzivne vježbe nakon 21 sat samo muče naše tijelo, jer mi takvom aktivnošću umjetno održavamo nivo kortizola, odnosno utječemo na usporavanje prirodnog pada nivoa kortizola u krvi i odlažemo lučenje drugih nužnih hormona, koji učestvuju u reparaciji, odnosno popravci ćelija i stvaranju zdravog imuniteta).

Najlakši način za izbjegavanje svih ovih problema je pridržavanje unosa hrane od optimalno tri puta tokom dana, (od osam do 20 sati), s razmakom od četiri sata između obroka.