Iako smo svjesni da nema tajnih formula ili čarobnih napitaka koji će momentalno smanjiti krvni pritisak, neka pića mogu napraviti vidljivu razliku, a uz to su i vrlo ukusna.

Sok od repe

Sok od repe ne zvuči zabavno i ukusno, ali snižava krvni pritisak. Ustvari, studije pokazuju da se rezultati mogu vidjeti nakon samo jedne do dvije šoljice soka od repe na dan. Repa regulira krvni pritisak jer sadrže zdrav nivo vitamina i hranjivih tvari namijenjenih za promicanje optimalne funkcije krvi. Ključni element u repi nitrat se, jednom konzumiran, pretvara u nitrite što pomaže u opuštanju mišićnog tkiva i olakšava protok krvi. Osim toga, ovo korjenasto povrće dobar je izvor kalija i folata, koji su važni za kontrolu krvnog pritiska.

Nemasno mlijeko

Jeste li znali da mlijeko čini čuda za krvni pritisak vašeg tijela, ali ne bilo koje mlijeko, nego ono bogato kalcijem i s manje masnoće. Istraživanja su pokazala da je visok krvni pritisak povezan s nedostatkom kalcija, pa što više kalcija konzumirate, to više smanjujete rizik za razvoj visokog pritiska. Svi koji su netolerantni na laktozu, ne trebaju strahovati jer postoji alternativa. Bademovo mlijeko bogato je kalcijem, pa može poslužiti kao dobra zamjena za snižavanje krvnog pritiska.

Sok od šipka

Sok od šipka izvrstan je izbor za snižavanje krvnog pritiska. Budući da sok od šipka sadrži ACE inhibirajuća svojstva, koja mogu podići krvni pritisak kroz sužavanje krvnih žila, on djeluje poput lijekova za njegovo snižavanje. Sve to čini ovo piće posebnim u borbi protiv povišenog pritiska, a istraživanja to potvrđuju činjenicom da šipak može smanjiti sistolički krvni pritisak do 30 posto.

Sok od brusnice

Bez obzira na vaše osjećaje o brusnicama i soku od brusnice, ne mogu mu se uskratiti snažna protivupalna i antioksidativna svojstva. Ta svojstva sprečavaju i smanjuju oštećenja unutarnjih krvnih žila, povećavaju protok krvi i snižavaju pritiska. Dobra stvar je da nema postavljenog standarda ili preporuke za količinu soka od brusnice koji je potreban za dio dnevnog režima, ali pripazite da odaberete nezaslađenu inačicu soka jer su mnoge verzije pune šećera.

Crveno vino

Vjerovatno niste mislili da će se na popisu najzdravijih pića za snižavanje krvnog pritiska naći i jedno alkoholno piće. Istraživanja pokazuju da crvenovino može povećati HDL, „dobar“ holesterol, koji uklanjanja nakupljene plakove na arterijama, što na kraju dovodi do nižeg krvnog pritiska. Iako crveno vino ima velike zdravstvene prednosti, morate biti svjesni da što ga više pijete, to više povećavate rizik od razvoja alkoholizma. Da biste bili sigurni da ne pretjerujete, ljekari savjetuju dvije čaše vina dnevno za muškarce i jednu čašu za žene.