U prekrasnom ambijentu Sunnylanda na Trebeviću, pred više od 50 predstavnika medija, utjecajnih influensera, mama blogerica i njihovih mališana, održan PR event koji je najavio kampanju #ChooseGentle.

Kampanjom je Johnson’s brand najavio najveći relaunch branda u 125 godina postojanja, koja podrazumijeva inovacije i poboljšanje formula proizvoda, ali isto tako izgleda i praktičnosti upotrebe ambalaže.

Sa misijom da prvi u svijetu kreiraju najnježnije proizvode za bebe, podržane naučnim i rigoroznim testiranjem, JOHNSON’S® ovom transformacijom želi da zadovolji potrebe današnjih modernih roditelja, kako sa proizvodima tako i ambalažom, kako bi obezbijedio samo najbolje za bebe.

Uz decenije pionirskih istraživanja u brizi o bebama i strogim testiranjima, JOHNSON’S® je radio sa hiljadama roditelja u cilju poboljšanja svih sastojaka u proizvodima, kako bi vjerovali i bili sigurni da ih koriste. Tokom preformulacije oslobođeno je više od 400 sastojaka.

Sada, jednostavniji i nježniji proizvodi su oslobođeni parabena, sulfata i boja* i formulirani su tako da minimiziraju rizik od alergija i imaju 90% prirodno dobivenih sastojaka.**

Relaunch ne podrazumijeva samo preoblikovanje postojećih proizvoda, već i uvođenje revolucionarnih tehnologija i naučnih ekspertiza u njezi kože.
Novi asortiman JOHNSON’S CottonTouch ™ posebno je dizajniran za osjetljivu kožu novorođenčadi. Ultra-lagano, savršeno pH izbalansirana kupka, losion, ulje i maramice su kreirani od pravog pamuka i poboljšavaju ultra-nježan dodir. Proizvodi koriste namjenske sastojke bez parabena, ftalata i sulfata. CottonTouch™ miris je testiran širom svijeta i znanstveno je dokazano da podiže emocionalnu vezu između roditelja i djeteta, za manje stresno vrijeme kupanja, pomažući kod razvoja djeteta i emocionalnog rasta.

Business Development Manager za BiH, Hrvatsku i Sloveniju – Darko Vaselić poručio je prisutnima i korisnicima:

– Svi novi proizvodi posebno su dizajnirani da zadovolje najviše standarde kvaliteta, što smo postigli sastojcima koji su 90 posto prirodnog porijekla. Praktičnost upotrebe postigli smo putem uvođenja pumpica na svim velikim pakovanjima. Odstranjujući parabene, boje, sulfate, ftalate i slične sastojke, ponovo smo podigli standarde kvalitete i nježnosti bebi proizvoda, te stoga i nazivamo ovu kampanju Choose gentle.

Country Activation Manager za BiH, Albaniju, Kosovo i Sjevernu Makedoniju – Nedžad Kozadra izjavio je:

– Stalnim inovacijama pokušavamo kreirati baš onakve proizvode, kakve žele roditelji, a koji će perfektno odgovarati njihovim mališanima. Željeli smo ponuditi idealne proizvode koji će djeci biti podrška u svim fazama razvoja. NOVI Johnson’s proizvodi su baš to, idealni za sve faze i uzraste. Sada je samim pogledom na pakovanje Johnson’s proizvoda lako moguće odrediti da li je proizvod namijenjen za novorođenče, aktivnu bebu ili pak za stariju djecu.

Pored zvanične prezentacije kampanje #ChooseGentle i Johnson’s nove ere, prisutnima su svoja iskustva prenijeli i poznati roditelji, blogeri, koji su se osvrnuli na svoje početke korištenja Johnson’s proizvoda, do danas, kada imaju priliku koristiti i svojoj djeci priuštiti nove, inovativnije i nježnije proizvode.

Da brinu o djeci i da je Johnson’s i društveno odgovorna kompanija i brand, pokazuje i činjenica da su dvogodišnji donatorski projekat pomoći SOS Dječijim Selima u BiH produžili na još dvije godine, čime će biti uručena milionska sredstva, kako novčano, tako i u Johnson’s proizvodima.

Riječ zahvale u ime SOS Dječija Sela BiH prenijela je Una Mesić, koja je prenijela i neke od emocija koje djeca dožive prilikom dostavljanja i korištenja Johnson’s proizvoda, te koliko im u njihovom radu i opstanku znači ova pomoć.

Svi prisutni imali su priliku testirati nove proizvode, te iskoristiti kreativne trenutke i fotografisati se u Johnson’s kutku, a na koncu druženja uručeni su im i posebni pokloni.