U Komapniji “Audi” su premijerom u San Franciscu svijetu konačno predstavili e-tron, svoj prvi potpuno električni SUV model.

Zaboravimo li na trenutak istoimenu izvedbu modela R8, ovo je prvi električni Audi serijske proizvodnje, baš kako mu u Ingolstadtu tepaju.

Činjenica je kako je ovo prvi električni model iz Audija koji može (i treba) ostvariti dobre prodajne rezultate.

Audijev rival Teslinom Modelu X, i još važnije, nedavno predstavljenom Mercedesu EQC, pokretan je sa dva asinhrona motora ukupnog maksimuma od 408 KS i 660 Nm, napajanim iz baterija kapaciteta čak 95 kWh.

Radi se o energetskom bloku tlocrtnih mjera 2.28 x 1.63 m i visine 34 cm, ali i balastu od nekih 700 kg.

Na 100 km/h ipak stiže za manje od šest sekundi, a maksimalna brzina limitirana je na 200 km/h.

Najveća novost na ovom modelu je sistem rekuperacije energije odgovoran za do 30 posto dosega, a on iznosi oko 400 km.

Audi e-tron prvi je model opremljen sistemom ultrabrzog punjenja putem priključka snage čak 150 kW. Prevedeno to znači 80 posto kapaciteta baterije riješeno za pola sata.

U Audiju su posebno ponosni na novi sistem pogona na sve točkove sa izuzetno brzom reakcijom.

Redistribucija momenta između osovina skraćena je, a tu je i torque vectoring sistem te inovativna izvedba sistema protiv proklizavanja.

Sveukupno e-trom ima sedam modaliteta rada, od komfornog do sportskog, a uključuje regulaciju visine (do 76 mm) i tvrdoće zračnog ovjesa.