Predstavnici švedskog maloprodajnog lanca Hennes & Mauritz (H&M) izjavili su da su realizirali osjetno manju neto dobit u trećem fiskalnom tromjesečju zbog problema sa novim logističkim sistemom.

U tromjesečnom razdoblju zaključno sa augustom kompanija je poslovala sa neto dobiti od 3,1 milijardi švedskih kruna (299 miliona eura), što je 18,4 posto manje nego što su zabilježili u istom razdoblju lani.

Prihodi bez PDV-a porasli su devet posto, na 55,8 milijardi kruna. Isti postotni rast zabilježili su i ako se uključi PDV, dosegnuvši 64,8 milijardi kruna. Iskazani u lokalnoj valuti i sa uračunatim PDV-om uvećani su četiri posto.

Problemi sa uvođenjem novog logističkog sistema prouzrokovali su dodatne troškove od oko 400 miliona kruna, smanjivši također prodaju za osam posto na nekoliko ključnih tržišta, uključujući Sjedinjene Američke Države, Francusku i Italiju, izjavili su iz H&M-a.

Napominju kako nastavljaju sa ulaganjima u prodaju putem Interneta, koja je u promatranom tromjesečnom razdoblju porasla više od 30 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.

H&M trenutno prodaje odjeću putem Interneta na 47 tržišta, kazao je u saopćenju izvršni direktor švedske kompanije Karl-Johan Persson.

Poput ostalih kompanija u modnoj industriji, i H&M prilagođava poslovni model pojačanoj potražnji za kupovinom putem Interneta i manjem broju kupaca u fizičkim trgovinama.

Ukupno je H&M na kraju augusta imao 4.841 trgovinu širom svijeta, uključujući franšize.

Na kraju prošle godine imali su ih 4.553.