Šta jesti kada nemate vremena za doručak?

Znamo da je doručak najvažniji obrok i da ga ne bi trebalo preskakati, ali ponekad ga jednostavno nemate vremena pripremiti

127

Ako stalno imate osjećaj da ujutro nemate dovoljno vremena za sve što biste željeli uraditi, više ne morate birati između dužeg spavanja i doručka.

Znamo da je doručak najvažniji obrok i da ga ne bi trebalo preskakati, ali ponekad ga jednostavno nemate vremena pripremiti.

Donosimo vam 3 namirnice koje su dostojna zamjena obilnom doručku:

Bademi

Ostavite šaku badema da odstoji preko noći u vodi jer im se tako povećava hranjiva vrijednost i pojedite ih ujutro. Oni su pravo skladište vitamina i minerala, sadrže vitamin E, kalcij, željezo i magnezij.

Lubenica

Dobar izbor za početak dana je i lubenica. Zahvaljujući velikom sadržaju vode, ona vas održava hidriranim tokom dana, a poboljšava zdravlje srca i smanjuje upalne procese. Njena najveća prednost je što sadrži malo kalorija, a puno elektrolita.

Hurme

Hurme su također odličan izbor za doručak jer su bogat izvor vitamina i minerala, energije, šećera i vlakana. Sadrže kalcij,željezo, magnezij i cink, a njihova vlakna pomažu boljem funkcioniranju probave.