Fitness stručnjakinja Carly Rowena u decembru prošle godine postala je majka dječaka Jaxa. Tokom cijele trudnoće vježbala je i tvrdi da je to sigurno i poželjno ako ne postoje prepreke i komplikacije, a uvjerena je da to uveliko olakšava porođaj.

– Moj porođaj bio je dugotrajan. Vjerujem da bi se to dogodilo i da nisam vježbala. Međutim, činjenica da sam tijelo održavala jakim cijelu trudnoću, pomogla mi je da lakše izdržim 39 sati trudova – izjavila je Rowena za “Daily Mail.”

Ako vam je fitness prioritet i redovno vježbate, nema razloga da ne nastavite istim ritmom i u trudnoći, uvjerena je. Ipak, savjetuje da smanjite intenzitet vježbi.

 

– Problem je ako prije niste vježbali, u tom slučaju morate biti oprezniji – napomenula je.
Njen savjet trudnicama je da se posvete vježbama za ravnotežu, jačanju leđa i core. Za to čak nije potrebno ni ići u teretanu.

 

– Ruksak možete napuniti limenkama graha i otići u šetnju. Bit će malo napornije nego da nemate terete na leđima i preznojit ćete se. Izbjegavajte takve stvari ako osjećate mučninu. Izvrsni su i plivanje i pilates – dodaje.

 

Jedna od tri novopečene majke, nakon porođaja, susreće se sa inkontinencijom i drugim problemima i zato je važno Kegelove vježbe raditi svakodnevno.

– Sjednite i opustite cijelo tijelo te dišite. Stisnite mišiće anusa i vagine istovremeno te zadržite osam sekundi, pa ih opustite. Pokušajte to napraviti 12 puta u tri seta, bilo dok ležite, sjedite ili stojite – savjetuje ova fitness blogerica koja je kroz trudnoću ideje za treninge objavljivala na svom Instagram profilu koji prati 157 hiljada ljudi.

 

 

View this post on Instagram

 

W E I G H T S 🏋🏻‍♀️ Forever falling in love with weights and this workout is one I love on those days where you feel a little stiff and need to work on mobility as well as strength. I only used a 10kg pair of dumbbells for this workout so scale appropriately but if you have more weights i suggest going heaviest for the first move. Workout: You have 20 minutes, how many rounds can you do? Comment below! 1️⃣ 12 Single Arm Row, (each side) 2️⃣ 12 Z Press, 3️⃣ 12 Tricep Extension, 4️⃣ 12 DB Cleans. Do you try to work one body part at a time or do you try to use as many muscles at a time as possible? Comment below! . . #inspirepregnancy #fitnessmotivation #fitpregnancy #35weekspregnant

A post shared by CARLYROWENA | #GGGuide (@carlyrowena) on