ProBUDI što jesi: Sensation Energy za buđenje uspavane energične strane

Sensation Energy nova je senzacija na tržištu energetskih pića. Prepoznatljiv je po privlačnim limenkama, jarkim bojama i odličnim okusima

127

Kako SPAVALICU pretvoriti u NOĆNU PTICU? Kako ZERO postaje HERO? Kako od SOLO biti YOLO? Ne, ne trebaju posebne moći superheroja niti čarobne riječi, jer rješenje je puno jednostavnije i dolazi u praktičnoj limenci. To je – novo energetsko piće Sensation Energy.

Sensation Energy nova je senzacija na tržištu energetskih pića. Prepoznatljiv je po privlačnim limenkama, jarkim bojama i odličnim okusima. Nastao je kako bi probudio uspavanu energičnu stranu i pomogao da budemo ono što zapravo jesmo: najluđi partijaneri koji ne propuštaju ni after aftera, najbudniji vozači koji paze i na sebe i na druge na putu, nikad umorni studenti koji sve polažu na prvim rokovima, uvijek raspoloženi zaposlenici koji uspijevaju zadržati koncentraciju čak i petkom poslije tri… Jer poznato je da u svima čuči osoba koja pršti od energije, samo joj je potrebno malo poticaja.

Sensation Energy pakiran je u limenku od 0,25 l. Kako i zašto je ova linija pića dobila naziv Energy? Zato jer svojim sastavom podiže razinu energije, budnost i koncentraciju uz pomoć kofeina, taurina, saharoze, glukoze i vitamina B skupine. Kofein poboljšava koncentraciju i budnost te stvara osjećaj dobrog raspoloženja i snage, taurin ima ulogu antioksidansa u ljudskom tijelu i ubrzava čišćenje organizma od štetnih tvari. Vitamini B skupine doprinose smanjenju umora, ali i sudjeluju u razgradnji ugljikohidrata pri čemu nastaje energija.

Sensation Energy u ponudi je u dva sjajna okusa: Classic i Limeta Kiwano. Okus Classic je namijenjen klasičarima među ljubiteljima energetskih pića, dok je okus Limeta Kiwano namijenjen onima koji su u svom piću traže osvježenje voćnog okusa i uvijek su spremni isprobati nešto novo i egzotično.

Kvaliteta Sensation Energy-a zajamčena je imenom i visokim standardima Sarajevskog kiseljaka d.d. koji je ovom novom piću osigurao poziciju na policama svih trgovačkih lanaca, benzinskih pumpi i na svim prodajnim mjestima gdje mladi i oni koji se tako osjećaju traže energiju, osvježenje, budnost ili fokus.