Američki lanac jeftine obuće “Payless” napravio je jedan od urnebesnijih društvenih eksperimenata u posljednje vrijeme.

U genijalnom marketinškom potezu preuzeli su bivšu Armanijevu prodavnicu i napunili je štiklama koje inače koštaju 19,99 dolara. Na grandiozno otvorenje tog, kao, luksuznog butika, koji su nazvali “Palessi”, pozvali su mnoge influensere.

Dovukli su i kamere i ispitivali ljude kako im se dopada njihova ekskluzivna obuća.

Nemajući pojma da u ruci drže cipele koje koštaju manje od 20 dolara, Instagram zvijezde divile su se luksuzu.

Neki su lično pasionirano opisivali krasne materijale i evidentno minucioznu izradu. Organizatori su ih zatim počeli ispitivati koliko bi bili spremni platiti tu divotu i najviša cifra koju je neko lupio bila je 640 dolara. Za, ponavljamo, cipele koje se inače mogu kupiti 19,99 dolara.

U nekoliko sati prodali su obuće za 3.000 dolara, ali bili su pošteni i nisu zadržali novac.

Influenserima su uredno vratili sve što su platili i pritom su im poklonili cipele koje su im se toliko dopale.