Oni koji su zaduženi za naše zdravlje kažu – da smo ono što jedemo. Zbog toga bi bilo dobro pripaziti kako pripremate obroke ako želite energiju, idealnu liniju i dug život.

Evo nekoliko važnih pravila pripremanja hrane, a vi ih zapamtite i koristite kada pripremate jelo za sebe i svoju porodicu:

Koliko ulja

Koliko ulja koristite za pripremanje hrane utječe na zdravlje više nego što mislite. Smanjite li količinu ulja, automatski smanjujete unos kalorija u organizam i tako sprečavate nastanak određenih bolesti poput pretilosti koja u konačnici može uzrokovati hipertenziju ili srčani udar.

Svježe namirnice

Korištenje voća i povrća u pripremi jela trebalo bi biti osnovno pravilo prehrane. Svježe namirnice sadrže puno više vitamina i minerala od one koja dugo stoji u frižideru ili je već termički obrađena.

Način kuhanja

Način na koji pripremate jela odredit će koliko će hrana sadržavati nutrijenata. Ekspres lonac odlična je opcija za zdravo kuhanje.

Žitarice i grahorice

Ako ostavite određene namirnice u vodi tokom noći one će se brže skuhati, iz njih će nestati antinutrijenti, a u njima ostati svi potrebni nutrijenti. Također, bit će lakše probavljive.

Kora

Tokom pripremanja voća i povrća često se odlučujemo oguliti koru, no ona je izvor hranjivih tvari koje su potrebne našem organizmu. Umjesto guljenja, odlučite se za dobro pranje voća i povrća toplom vodom kako biste sačuvali te hranjive tvari i organizmu dali što mu treba.

Blanširanje

Blanširanje je najbolji način za očuvanje boje i hranjivih sastojaka kratkotrajnim držanje namirnica u vodi temperature od 98-100 stepeni (uglavnom špinat, blitva, kelj, mahune). Njime ćete očuvati sočnost mesa, odnosno spriječiti da daljnjom obradom iz njega iscuri sok te omogućiti lakše otklanjanje kožice s povrća i voća.