Poznati italijanski brand Prada ove godine prestat će prodavati artikle s popustom u brendiranim buticima.

– Nema više sniženih torbi, majica za 20 posto manje iz kolekcije na zalasku ili malih brojeva koji se nisu uspjeli prodati – kaže glavni izvršni direktor marke, Patrizio Bertelli, koji odlukom planira poboljšati imidž modne kuće i povećati dobit od prodaje.

Prisjetimo se, u 2017. godini Prada je prijavila pad prodaje od 18 posto neto na profit koji je iznosio 115,7 miliona.

Za razliku od prodaje Guccija i Louis Vuittona, koji su vlasništvu Keringa, a imali su prihod koji je bilježio porast od čak 43,4 posto.

Prodaja u Louis Vuittonu popela se za 12% na usporednoj bazi. Zajedno Gucci i Louis Vuitton prešli su Pradu u online prodaji.

Predstavnici Prade još nisu izjavili kakva će biti sudbina neprodane robe, tako da se još ne zna kuda će sa svom odjećom, obućom i modnim dodacima koje neće prodati do isteka sezone i dolaska nove u trgovine.