Nutella, mnogima omiljeni namaz, dobija ozbiljnu konkurenciju.

Naime, italijanski mediji raspisali su se o novom pretendentu na tron najvećeg proizvođača slatkih namaza – “Ferrero”, izazivaču koji u “ratu teglica” (jar wars) neće prezati ni pred čime.

Neočekivana konkurencija dolazi iz “Barille”, moćnog proizvođača tjestenine, koji se svojim keksićima “Mulino Bianco” i “Pan di Stelle” već probio na tržište slatkiša.

Sada idu dalje, Quartz piše da će napraviti namaz Crema Pan di Stelle koji će zapravo biti tekući oblik zvjezdastih keksića s kakaom, čokoladom i lješnicima. Navodno bi se u većim italijanskim supermarketima trebao naći već iduće godine.

Nutellu planiraju pobijediti recepturom bez njihovog najkontroverznijeg sastojka – palminog ulja koje se smatra glavnim razlogom masovnog uništenja šuma u Jugoistočnoj Aziji.

Izvori bliski Barilli za Reuters tvrde da će novi namaz sadržavati suncokretovo ulje, 10 posto manje šećera od Nutelle, samo najbolje italijanske lješnike i kakao iz održivog uzgoja.

Imat će i razmrvljene komadiće “Pan di Stelle” keksića.

Do razvoja novog proizvoda u “Barilli” je došlo nakon što su procurile informacije o ulasku “Nutelle” na tržište punjenih keksa.

“Ferrero” planira pustiti u prodaju kekse punjene Nutellom koji će biti direktna konkurencija Barillinim Baiocchi keksima punjenima čokoladom.

Italijanski proizvođač tjestenine tako je na izazov odgovorio još većim izazovom.

Ali, to će svakako biti veliki izazov, čak i za globalnu kompaniju poput “Barille”.

Jedan stručnjak iz područja trgovine za Reuters je rekao da bi samo za pozicioniranje novog namaza na istoj polici sa Nutellom moglo koštati više miliona eura.

– “Crema Pan di Stelle” sigurno će konkurirati Nutelli u Italiji zahvaljujući prepoznatljivosti na domaćem tržištu, no nisam siguran koliko će uspjeti globalno – rekao je Marco Eccheli, direktor italijanskog ureda konsultantske kompanije “AlixPartners”.