Modna kuća Versace već nekoliko mjeseci ne vodi Donatela Versace, sestra Giannia Versacea, koji je ubijen 1997. godine.

Naime, porodično modno preduzeće prošle godine kupio je Capri Holdings Ltd. za 2,1 milijardi dolara.

Transakcija je detaljno opisana u računovodstvenim dokumentima prošlog petka kada su nadležni iz holdinga otkrili finansijske izvještaje iz kojih je postalo jasno koliko brand troši na svoj luksuzni imidž.

Ako vas je zanimalo koliko zapravo košta pojavljivanje supermodela, poput Naomi Campbell ili Gigi Hadid, na modnoj reviji ili da vam Bella Hadid bude zaštitno lice kampanje, evo podatka.

Primjera radi, održavanje modnih revija i raznih drugih modnih događanja, Versace je koštalo oko devet miliona eura, više od pet miliona vrijedi snimanje reklamne kampanje, a 21 milion se troši na oglašavanje i promociju.

Brojke su citirane u modnom izdanju WWD-a.

Kad čuju ove cifre, mnogi odmah pitaju – je li se trošak isplatio?

Da, troškovi su se svakako isplatili i to višestruko, budući da su prihodi kompanije iznosili nekoliko stotina miliona dolara, koji su dolazili direktno iz trgovina.

To znači da su kupci itekako ostali pod dojmom glamura koji predstavlja ovaj modni brand.