Prve količine novog bosanskohercegovačkog lješnikaq namaza – MAZA razgrabljene su sa polica tržnih centara i trgovina, čime su premašena sva očekivanja, navodi se u saopćenju za medije kompanije AC Food.

Podsjećamo, MAZA je lansirana na tržište Bosne i Hercegovine krajem decembra prošle godine u pakovanjima sa 20 i 30 posto lješnika, te u crunchy verziji sa kuglicama žitarica za hrskave palačinke.

– U prvih 25 dana januara svake minute prodala se jedna tegla MAZA lješnik namaza. Od top tri vrste najveću pažnju izazvao je MAZA lješnik namaz sa 30 posto lješnika, jedini takav proizvod na domaćem tržištu. Vrijedi istaći da je u januaru ove godine kod nekoliko velikih kupaca u BiH ovo bio najprodavaniji namaz. Radi se o proizvodu koji je za kratko vrijeme ostvario enorman rast prodaje, na što svi zajedno možemo biti ponosni – ističe Ševal Delić direktor kompanije AC Food.

– MAZA je postala hit među Bosancima i Hercegovcima. Zahvaljući prije svega društvenim mrežama, oduševljenje novim ukusima širilo se velikom brzinom, tako da je potražnja za MAZOM premašila očekivanja. Osim toga, u pripremi je novo iznenađenje koje će, uvjereni smo, izazvati nove pozitivne reakcije – riječi su Delića.

MAZA je premium proizvod u čijem sastavu su sastojci vrhunske kvalitete s visokim postotkom lješnika i bez palminog ulja.

MAZA je domaći lješnik namaz koji za razliku od drugih proizvoda iste klase sadrži 30 posto manje šećera. Na njenom razvoju radio je tim domaćih i internacionalnih eksperata i tehnologa.