Ako želite skinuti višak kilograma i pružiti tijelu sve što mu je potrebno, zaboravite na gladovanje. Nutricionisti savjetuju da tanjir napunite sa sljedećih šest namirnica koje možete jesti kad god poželite bez grižnje savjesti.

Pa, krenimo redom:

Bademi

Orašasto voće čarobna je grickalica koju naše tijelo voli. Idealan je međuobrok, ali i dodatak mnogim jelima. Sadrži vitamin E, proteine, zdrave masnoće poput omega-3 masnih kiselina, ubrzava metabolizam i stvara osjećaj sitosti. Preporučena doza je 23 badema.

Šparoge

Ovo povrće vrlo je zdravo. Stabljika djeluje poput probiotika jer čisti digestivni trakt. Prepuna je folata i vitamina C te kalija, fosfora, sumpora, kalcija i magnezija, kao i željeza, cinka i joda. Šparoge su izvrsni čistači tijela od lošeg holesterola.

Jogurt

Jogurti koji sadrže velike količine dobrih bakterija savršen su dodatak doručku ili kao međuobrok. Reguliraju probavu i sluznicu cijelog tijela, pa će vas lijepo zasititi. Probiotik kombinirajte uz svježe ili suho voće, žitarice i med u obliku ukusnog smoothie napitka i uživajte u kombinaciji okusa koliko god želite.

Meso i riba

Proteini su tijelu itekako potrebni, a uz jaje najlakše ćete ih dobiti iz mesa. Obrok koji sadrži bijelo pileće ili pureće meso ispečeno na roštilju ili kuhano idealno je za sve koji se žele riješiti viška kilograma. Kombinirajte ga uz svježe ili kuhano povrće. Isto vrijedi i za ribu koju bi svi trebali jesti barem jednom sedmično. Ribu pripremiute u rerni ili na roštilju ili kuhajte na pari.

Humus

Ukusan i zdrav namaz specijalitet je s Bliskog Istoka kojem je teško odoljeti. Riječ je o mješavini leblebija i zdravih začina koja će zadovoljiti vaš apetit.