Koliko ste do sada čuli da je zdrav doručak ključ uspješnog dana!? Vjerujemo puno puta. Ali, zaista je tako.

Iako to uglavnom neki vide kao mit, prvi obrok u danu ključan je jer predstavlja temelj zdrave prehrane za odrasle i djecu.

Stručnjaci kažu da, ako preskočite obrok ujutro, do ručka ćete osjetiti iscrpljenost, a vjerovatno ćete se teško koncentrirati na obaveze koje stoje pred vama.

Osim toga, ako ste do sada preskakali doručak kako bi izgubili kilograme, odmah prestanite.

Trebali biste znati da je to loša navika, jer doručak pomaže u kontroli tjelesne težine.

Čak i ako žurite na posao i niste jutarnji tip, obrok možete pripremiti večer prije te pojesti svoj zdravi doručak na poslu.

Čak i ako žurite na posao i niste jutarnji tip, obrok možete pripremiti večer prije te pojesti svoj zdravi doručak na poslu.

Želite li slijediti ove upute, ali niste baš vješti u odabiru zdravog doručka, nutricionisti daju nekoliko preporuka:

Cjelovite žitarice

Zaboravite na sve one lijepo obojene kutije žitarica koje su najvjerovatnije prepune nezdravih rafiniranih ugljikohidrata i šećera. Odaberite umjesto njih cjelovite žitarice, kao što su zobene pahuljice koje možete obogatiti orašastim plodovima i svježim voćem. Složeni ugljikohidrati i vlakna duže će vas držati sitima, a smanjiti rizik od srčanih bolesti i dijabetesa.

Quinoa se smatra pravim blagom

Sadrži sve aminokiseline koje naše tijelo treba. Osim toga, bogata je kalcijem, željezom, magnezijem, vlaknima i bakrom, i prirodno je bez glutena. Prokuhajte šoljicu mlijeka (možete koristiti bademovo mlijeko) i quinou. Dodajte cimet i ekstrakt vanilije, pa dinstajte dok smjesa ne postane kremasta i prilično gusta.

Jogurt i granola

Ovakav primjer doručka izvrstan je način da probudite metabolizam. Pripremite domaću granolu u količini potrebnoj za nekoliko dana, svako jutro je pomiješajte sa jogurtom i imat ćete spreman zdravi doručak u tek nekoliko minuta.

Voće i sir

Nema specijalnih trikova za zdrav doručak. Ustvari, postoje brojne mogućnosti koje mogu osigurati bitne hranjive tvari koje tijelu trebaju za pravilan rad. Doručak se može sastojati od voća i sira, brzog i jednostavnog obroka za početak radnog dana. Niskomasni sir pojedite sa omiljenim voćem.

Smoothie

Postoji niz recepata koje možete probati. Naprimjer, smoothie od banane, borovnice i sojinog mlijeka dobar je antioksidans. Banane i jagode, jagode i kivi, kajsije i mango, breskve i kajsije, borovnice, možete se zabaviti probavajući razne ukusne kombinacije. Možete zamijeniti mlijeko običnom nemasnim jogurtom i koristiti smrznuto voće umjesto svježeg. Nemojte dodavati šećer ili druga umjetna sladila.