Mnoge namirnice koje svakodnevno koristimo u prehrani veoma su kisele za naš organizam, poput mesa, kofeina, alkohola i prerađene hrane. Nasuprot tome, optimalan pH ljudskog organizma je alkalni, zbog čega je generalni princip da voćem i povrćem alkalizujemo tijelo.

Ipak, neophodan je i umjereni unos proteina. To znači da bi oko 80 posto naše prehrane trebalo da čine alkalne namirnice, dok ostalih 20 mogu da budu kisele.

Kada je u pitanju “alkalizovanje”, nije toliko važno šta ćemo dodati našem jelovniku, već šta ćemo izbaciti.

Zbog toga je tokom trajanja dijete potrebno da se striktno pridržavamo jelovnika bez “problematičnih” namirica, kao što su pića sa kofeinom, čokolada, slatkiši, sva brza hrana, bezalkoholna pića, alkohol, tvrdi sirevi, rafinisani ugljikohidrati.

Meso treba jesti, ali umjereno, a masno obavezno treba izbaciti iz prehrane.

Evo prijedloga:

PRVI DAN

Doručak: dva jaja sa paradajzom, paprikom, crnim lukom, celerom i špinatom.

Užina: jabuka, šaka oraha

Ručak: losos sa pola šolje povrća – svježa brokula, mrkva, krastavac i paradajz.

Užina: banana i nekoliko oraha.

Večera: piletina sa slatkim krompirom, salata od zelenog povrća.

DRUGI DAN

Doručak: dva integralna tosta sa pireom od avokada, i kriškom paradajza

Užina: voćna salata

Ručak: riža sa povrćem lagano kuhana na pari (brokula, mrkva, kelj i tikvice)

Užina: kriška hljeba i tvrdo kuhano jaje.

Večera: tunjevina sa rižom i salatom od svježeg povrća (kupus, luk, zelena salata, maslinovo ulje).

TREĆI DAN

Doručak: kaša od heljde sa bademovim ili rižinim mlijekom

Užina: šaka grožđa, malo sjemena suncokreta.

Ručak: supa od leće, bareno povrće.

Večera: pečena puretina sa smeđom rižom i bademima, salata od svježeg povrća.