Instagram je odlučio otvoriti novi službeni profil koji je posvećen njihovim preporukama proizvoda i brendova koje možete pronaći na toj aplikaciji.

@shop u suštini je spoj svih sponzoriranih objava koje su probrane kako bi zatim bile objavljene kao Instagram preporuka kupcu.

 

Profil će uključivati proizvode i brandove vezane uz modu, beauty industriju, dom i dizajn te će biti izabrane od strane uredničkog tima u Instagram uredima.

Prema Business of Fashion, sadržaj koji će objavljivati namijenjen je ženama od 20 and 30 godina i za sada će zastupati jedan brand po danu dajući kratku priču o njegovom nastanku u opisu objave.

Sve se svodi na nedavni ulazak Instagram aplikacije na tržište online trgovine.

U martu, Instagram je predstavio svoju novu značajku Checkout unutar Instagram aplikacije koja korisnicima omogućuje kupnju proizvoda od nekoliko brandova bez napuštanja feeda.

 

 

View this post on Instagram

 

“My mom was my biggest influence,” says @cafune.official co-founder Queenie Fan. “Growing up, I would watch her coordinating prints and matching accessories…. It was fascinating.” As she got older, Queenie’s interest turned into a full-on obsession, with a focus on vintage Japanese streetwear and handbags. After graduating from the Rhode Island School of Design, she worked as an accessories designer in New York City. In 2015, she moved back to Hong Kong and partnered with a childhood friend, Day Lau, to launch Cafuné. “Some of our handbags are more unconventional with unique shapes. We worried that customers would find it difficult to understand.” Instead, Queenie happily reports, the unusual shapes became Cafuné’s best sellers.

A post shared by @shop (@shop) on

Eva Chen, glavna direktorica modnih saradnji na Instagram aplikaciji, u izjavi za Business of Fashion kazala je:

– Mislim da svi mi koji volimo kupovinu, volimo čuti i priču iza proizvoda koje kupujemo. Zbog toga cijenimo taj proizvod više. U osnovi na Instagramu, radilo se o osobi ili o brandu, ljudi žele čuti ljudske priče – kazala je Chen.

Radi li se stvarno o želji za prenošenjem priče iza nekog proizvoda ili je Instagram našao način kako ostvariti monopol nad plaćenim oglašavanjem na aplikaciji ostaje da vidimo.