Nakon što se javnost digla na noge, jer “Guccijev” džemper podsjeća na lice Afroamerikanaca, luksuzni modni brand taj proizvod povukao je iz ponude, piše Bloomberg.

Tzv. “blackface” (“crno lice” u doslovnom prijevodu) odnosi se na pozorišnu šminku koja služi za transformaciju izvođača u karikirani i stereotipni lik Afroamerikanca te je stoga simbol rasističkih predrasuda.

Budući da “Guccijev” crni džemper pokriva donju polovinu lica, a oko usta ima prorez crvene boje, neodoljivo podsjeća upravo na “blackface.”

 

Italijanski modni brend odmah se izvinuo i obećao ukloniti svoj 890 dolara vrijedan proizvod iz prodaje.

Iz kompanije su dodali i da će učiti iz svoje greške i povećati raznolikost među zaposlenicima.

 

U posljednje vrijeme niz modnih brandova našlo se usred rasističkih skandala.

Prošli mjesec “Prada” također povukla neke svoje proizvode iz linije Pradamalia koji su izgledali poput crnih majmuna s velikim crvenim usnama, a “Dolce & Gabbana” bio je čak prisiljen otkazati svoju modnu reviju zbog optužbi za rasizam.

Taj brand, naime, snimio je video kampanju s kineskim modelima koji jedu italijansku hranu, kao što su pizza i tjestenina sa štapićima, dok se kineski narator muči s izgovorom imena kompanije.

Kako je kampanja diljem Kine viđena kao uvredljiva, jer stereotipizira taj narod, D&G povukao je video.