Iako je mnogima omiljeno godišnje doba, proljeće nosi i neugodnosti po naše fizičko i mentalno zdravlje, pa će mnogi osjetiti umor, depresiju, vrtoglavicu, bezvoljnost.

Ljekari kažu kako je to uobičajna pojava i da se previše ne treba brinuti, jer se ne radi o neizlječivoj bolesti, nego o tzv. proljetnom umoru, pa nude nekoliko savjeta koji će vam pomoći da ga pobijedite:

Usporite tempo

Ovo važi za one koji vode produktivan i aktivan život. Ako ne usporite tempo u ovom razdoblju godine, ta inače pozitivna i bezopasna navika može dovesti do iscrpljenosti i pojačati umor. Nije strašno ponekad reći – ne – a da se pritom ne osjećate krivima.

Preusmjerite misli

Ako počnete dan sa naglaskom na osjećaju umora, automatski će se pojaviti opsesivne misli koje mogu narušiti zdravlje. Budite svjesni da je autosugestija vrlo moćno oružje. Dakle, budite optimisti, naročito kada je zdravlje u pitanju.

Adekvatno se hranite

U većini slučajeva, nedostatak vitamina i loša prehrana glavni su uzroci hroničnog umora. Zato u svoj svakodnevni jelovnik uvrstite svježe voće i povrće, zobene pahuljice i zelene smoothyje. Pijte puno vode, barem šest do osam čaša dnevno, kako biste očistili organizam od toksina nakupljenih tokom zime.

Opustite se

Izdvojite svaki dan najmanje 30 minuta za opuštanje i odmor od dosadnih misli, ljudi, informacija i drugih neugodnih ili napornih stvari.

Napunite tijelo kisikom

Nedostatak svježeg zraka jedan je od glavnih uzroka hroničnog umora. Poželjno je provoditi što više vremena na otvorenom kako biste napunili tijelo kisikom i energijom.

Budite aktivni

Tjelesna aktivnost najbolji je lijek. Vježba je učinkovit i prirodan način za jačanje metabolizma i poboljšanje cirkulacije. Osobe koje pate od hroničnog umora trebaju odabrati aktivnosti umjerenog intenziteta. S vremenom ćete osjećati potrebu za složenijim aktivnostima.

Osigurajte kvalitetan san

San je itekako važan za zdravlje. Ako imate neki poremećaj spavanja, pokušajte se fokusirati na tehnike opuštanja prije odlaska u krevet. To će vam sigurno pomoći da prije zaspite i spavate kvalitetno.