Ako ste se pitali zašto se mnogi vlasnici uprkos bogatstvu ne voze često u Veyronu, jedno od objašnjenja su i izuzetno skupi (i česti) redovni servisi.

Prvi Bugattijev hipersportaš novog doba napunio je deset godina, pa je vrijeme za servis, a to u prijevodu znači troškove na nivou novog Porschea, pa i Ferrarija.

Ubrzo nakon lansiranja postalo je jasno kako je vožnja u Bugattiju izuzetno skupa, a nakon što su se doznale cijene nekih osnovnih dijelova poput guma, kočnica i ulja ispalo je da vožnja u Veyronu po kilometru stoji poput relijaškog bolida.

Stoga ne čudi što mnogi vlasnici Veyron na stazu dovode u kamionu, čak i danas nakon što je automobil skupio godina.

Nimalo čudno, jer dijelovi i dalje nisu jeftini.

Zahvaljujući aplikaciji za certifikaciju pri EPA-i iz 2014. godine, koja je dospjela u javnost, može se saznati koliko koštaju pojedini dijelovi.

Krenimo s onim najskupljim, a to je spremnik goriva koji stoji 17.904 eura, čemu valja pridodati još 20.000 eura za trošak same ugradnje.

Već time smo došli do iznosa za koji je moguće kupiti za mnoge automobil snova, i to nov.

To je još i dobro sve dok vlasnik ne krene mijenjati i ispušni sistem. U tom slučaju potrošit će za još jedan solidan novi automobil.

Bude li potrebe za promjenom turbina valja imati na umu da ih ima četiri, a svaka košta 5640 eura uz cijenu zamjene (dvije turbine) od 8.000 eura.

Hladnjak zraka je 7.917 eura uz 1.800 eura koliko treba izdvojiti za radove, a ima ih dva.