Nadine Merabi (37) iz Manchestera, nekada se bavila planiranjem eventa, a onda je, gotovo preko noći, postala jedna od poznatijih britanskih dizajnerica.

Pretpostavlja se da će njen modni brend MERABI do kraja godine vrijediti milion i po funti, što zvuči još nevjerovatnije kada se zna da je svoju prvu haljinu sašila 2011. godine, i to gledajući edukativni video na YouTubeu.

Do tada uopće nije znala šiti.

Njene kreacije nose članice popularne britanske pop grupe Little Mix, pjevačica Mel B, glumice Paloma Faith i Michelle Keegan, ali i žene širom svijeta koje se žele osjećati dobro i izgledati samouvjereno u večernjim kreacijama.

Nadine je 2015. otvorila svoj prvi internet butik, a ubrzo su haljine koje šije, postale globalni trend koji se danas nalazi u 60 prodavnica širom svijeta.

– Glumica Brooke Vincent je čula da šijem haljine i pitala me da joj sašijem jednu za dodjelu nagrada “National Television Awards“. Bile smo u studiju do četiri ujutro, jer još nisam znala šta radim – prisjetila je Nadine svojih početaka, kada je, kaže, “u glavi imala sliku kako bi haljina trebala izgledati, ali da je tek u procesu otkrivala šta se može napraviti, a što ne.”

Dodala je i kako je imala sreće što je od prije poznavala glumicu Brooke Vincent, koja je u to vrijeme bila popularna u Velikoj Britaniji, pa je već njena prva haljina dobila veliku pažnju javnosti i medija.

 

View this post on Instagram

 

RESORT Collection available online now at nadinemerabi.com #NADINEMERABI

A post shared by NADINE MERABI (@nadinemerabi) on

Danas njen uspjeh više ne ovisi o tome da se haljina svidi jednoj popularnoj pjevačici ili glumici, jer njene komade već nose žene iz svijeta slavnih kao što su Catherine Tyldesley, Paloma Faith, Jade Thirlwall, Rochelle Humes, Meghan Trainor i Myleene Klass.

Krajem 2010. kupila je prvu šivaću mašinu.

– Sljedeće dvije sedmice provela sam gledajući YouTube videe o šivanju, a nad prvom haljinom bila sam budna do jutra. Nisam je mogla ostaviti nedovršenu, jer sam bila previše uzbuđena što ću nositi vlastitu kreaciju – priča Nadine, i dodaje kako uživa u procesu stvaranja, dok gleda kako kreacija, koju je osmislila, polako “oživljava.”

Kad je napravila prve dvije haljine, prijateljica joj je predložila da ih proba prodati na otvorenju jedne pop-up prodavnice u Manchesteru. Već tu prvu večer joj je jedna žena predložila da ih napravi još i organizira manji modni event. Ni jedna haljina nije imala zip jer novopečena dizajnerica tada još nije usavršila kako ga prišiti na kreaciju.

– Prva haljina koju sam prodala bila je duga crna “tube” haljina koje se i danas sjećam – kaže i dodaje kako njena prva mušterija još uvijek svake godine za Božićni party u decembru kupi jednu njenu MERABI haljinu.

S vremenom se, kaže, i njene haljine mijenjaju i “evoluiraju,” a sve više ih nose i starije žene, pa su zaljubljenice u njen brand i djevojke od 16 i žene u 50-im.

Ubrzo će se u prodaji naći i njene haljine za “vjenčanje i medeni mjesec,” kolekcija MARRY ME IN MERABI.

Brand Nadine uglavnom promovira na društvenim mrežama, pa na Instagramu trenutno ima oko 160 hiljada pratitelja, od kojih više od pola ne živi u Velikoj Britaniji, pa dosta toga i izvozi, uglavnom u SAD.